Monitor + projektor

Autor: LUKY <luky1_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 20:59:32 MET

Witam,
jest sobie komputer z kartą Asus na chipsecie ATI(dokladnego nie
pamietam) ta karta posiada wyjścia:
DVI
D-SUB
S-VIDEO
Monitor jest wpięty teraz w D-SUB (nie ma innej mozliwosc bo monitor ma
tylko wejscie D-SUB).
Projektor posiada tylko wejscie D-SUB i S-VIDEO. Jako że mam kabelek
jeszcze jeden d-sub <-> d-sub umyśliłem sobie że kupie przejściówke za
pare groszy np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=303591831 i
podłącze ten projektor przez tą przejściówke do DVI karty graficznej
czyli zrobie
(komputer)DVI<->D-sub(projektor) Czy to mi zadziała???

Oczekuje że na projektorze i monitorze ma mi sie wyświetlać to samo,
identyczny obraz, ruchy myszy etc.

Probowałem tak: S-VIDEO <-> S-Video ale to mi nie pokazuje
wszystkiego(albo sterowniki ATI Catalyst nie umieją), pokazywało mi sam
pulpit, obojetnie co dzialalem na monitorze, to na projektorze byl sam
pulpit(co prawda kabelek był zwykły chinch-chinch a nie przeznaczony do
tego specjalnie)

Pozdrawiam