monitor 24'' HDMI

Autor: kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 10:14:28 MET

Poszukuje monitora, ktory moglby posluzyc do codziennej pracy ale i do
podlaczenia PS3. Obecnie mam Benqa FP93GP (swietne kolory, gorzej z
wyswietlaniem tekstu), niestety nie ma HDMI, poza tym jest za maly do PS3.
Chcialbym cos mogacego wysiwetlac 1900x1200.

Oczywiscie, nie dysponuje nieograniczonym budzetem, idealnie byloby zmiescic sie
w 2000. Kolega ma 24'' HP ale na TN i o ile w grach sie sprawdza, w edytorach
itd. jakosc nie jest zadowalajaca. Idealem byloby cos na M/PVA.

Przeczytalem wczesniejszy watek o monitorach 24-27'' i zainteresowalo mnie kilka
modeli:
1. HP LP2465
http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/Monitory_w_proporcjach_16_10_panoramiczne_/22_27__rozdzielczosc_1920_x_1200_/HP/24_HP_LP2465/pelny,id,41323/.
Na ceneo.pl od 1999, MVA, 24'', fajny wyglad. Niestety, nie wiem czy ma HDMI,
ale wyglada na to ze nie.
2. Belinea 2485 S1
http://www.www.komputronik.pl/Monitory_LCD/Monitory_w_proporcjach_16_10_panoramiczne_/22_27__rozdzielczosc_1920_x_1200_/Belinea/24_Belinea_2485_S1_W/pelny,id,44992/
MVA, 24'', niezle recenzje, ale znow nie wiem czy ma HDMI ;/.
3. iiyama B2403WS
http://www.www.komputronik.pl/Monitory_LCD/Monitory_w_proporcjach_16_10_panoramiczne_/22_27__rozdzielczosc_1920_x_1200_/iiyama/24_iiyama_ProLite_B2403WS_B1/pelny,id,45220/
24'' ale TN :/, posiada HDMI i zebrala nienajgorsze (a nawet dobre) recenzje. W
dodatku jest duuuzo tansza (1500 zeta).

Jakie inne modele powinienem wziac pod uwage? HP w2408? Jakies LG? Benq FP241W?
Moze jakas 22'' moze wyswietlac obraz w 1080i, ma PVA i jest tak dobra ze bije
na glowe wieksze monitory?

Z gory thanks za sugestie.
Kuba