Foxconn P35A-S i komunikat

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 22:31:26 MET

Witam

Mam płyte Foxconna P35A-S i E2200. Próbowałem trochę go podkręcić, ale na
razie bez szaleństw bo mam tylko małego boxa, na którym intel sie strasznie
grzeje. Gdy zwiększam fsb na 1066 to bios przy uruchamianiu wyrzuca mi
komunikat:
A 200 MHz system bus processor is installed. This processor is not supported
on this system board, and will run at reduced processor clock speed. System
performance will be impacted.
Do you wish to continue to boot at 267MHz system bus and reduced processor
speed?

i musze nadusić Y by komputer raczył sie uruchamiać dalej, albo N i wtedy
mozna go tylko wyłaczyć.
Jak sie pozbyć tego komunikatu?

Pozdrawiam!

--