[ot] truecrypt problem

Autor: wiesia <wiesiaiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 21:57:22 MET

witam
przepraszam ale nie udalo mi sie znalezc lepszej grupy na to pytanie

w programie truecrypt mam utworzony plik (ktory jest mountowany jako partycja)
jak do tej pory wszystko pracowalo ok za wyjatkiem komunikatu ostrzegawczego o
braku sp2

wczoraj sp2 zostal pobrany i zainstalowany, niestety teraz gdy odpalam truecrypt
program prosi normalnie o haslo lecz po podaniu poprawnego hasla nie pojawia sie
nowa partycja tylko program zawiesza sie (rozklada system - pozostaje reset)

bardzo prosze o pomoc , byc moze ktos wie jakto naprawic ?
(nie usuwajac sp2)
pozdrawiam