Re: Czy sprzet robiony pod Viste ??

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 20:21:01 MET

Tomasz pisze:
> Dwa dni temu kupilem w pewnej firmie nowy komputer z zaznaczeniem ze bede go
> uzywal wylacznie pod Linuxem i zaden system operacyjny nie jest mi
> potrzebny.

nowe intele P35 i G33 mają ATA zrobiony na marvellu albo innym cudzie
którego linux nie widzi. nie wiem jak to obejść bo na moim asusie P5K
jest to jmicron na którym zainstalowałem bez problemu mandrive 2008.
reszta dziwnych problemów to stare distra które nie widzą serial ata , w
większośći przypadków trzeba przestawić ahci na ata albo użyć innego
napędu dvd