Dokładanie pamięci do laptopa Lenovo

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 15:07:39 MET

Mam laptopa Lenovo Thinkpad R61.
W tej chwili mam tam włożone 1GB w jednej kości, chcę dołożyć drugie tyle.

Lista akcesoriów pamięci do tego laptopa wygląda tak:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-67696

W sklepie pamięć o takich parametrach kosztuje 75zł:
http://www.gral.pl/preview/SODIMM/Kingston1024MB667MHzDDR2Non-ECCCL5SODIMM_01/

A tymczasem na Allegro widzę takie coś:
http://www.allegro.pl/item299232112_pamiec_ram_1gb_do_notebooka_lenovo_ibm_n200_fv.html
Kosztuje 2x więcej, ale jest "do Lenovo", ponoć zgodna z 40Y7734 którą
mam w tej chwili. Kość firmy Kingmax (pierwszo słyszę).

Czy to ma jakiś głębszy sens i faktycznie mogą być problemy z tą
pamięcią, czy lepiej kupić tego Kingstona za 75zł?