Re: IP

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 13:06:51 MET

RadoslawF wrote:
> Znając realia to mogła być nauczycielka rosyjskiego przekwalifikowana
> wakacyjnym kursem na nauczycielkę informatyki. A komputera to mogła
> się bać po prostu. :-)

Kiedyś na informatyce dowiedziałem się że nagrywarki CD wypalają dziurki na
płytach, tylko takie małe że ich nie widać :) Jako przykład zostało
przedstawione porównanie do płyty winylowej. Przedstawił to nauczyciel
informatyki zasiadający w komisji oceniającej prace dyplomowe w prywatnej
szkole policealnej. W takich szkołach informatykiem może być nawet portier.

--
Pozdrawiam
Fenio