Re: Laptop wylacza sie?

Autor: Tomek <tzd-uwaga-na-spam_at_interia.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 10:14:45 MET

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:fngpum$1jc$1@news.onet.pl...

> Obawiam sie, ze to nie zawsze wystarczy...
(...)
> Costam nie gralo pomiedzy uruchamianiem wiatraka a informacja o
> temperaturze

U mnie wiatrak chodzi non stop na prawie najwyzszych obrotach. Nie wylacza
sie NIGDY chyba ze zmusze go do tego programem do zarzadzania energii ale od
razu grzeje sie jeszcze bardziej (mimo, ze i tak jest goracy jak kaloryfer)
i wiatrak wlacza sie ze zdwojona moca.

Teraz komputer chodzi od kilku minut, uruchomilem outlooka i juz slysze
helikopter.... a spod komputera, mimo ze ma dostep swobodnego powietrza, juz
robi sie cieply.

Dzieki za sugestie, dochodze do wniosku, ze trzeba by pacjenta otworzyc, i
sprawdzic czystosc oraz paste termoprzewodzaca...?

Pozdrawiam