Re: Laptop wylacza sie?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 21:03:52 MET

Użytkownik "Tomek" <tzd-uwaga-na-spam@interia.pl> napisał w wiadomości
news:fng13m$1vv$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> od jakiegos czasu doswiadczam bardzo niemilego zachowania komputera
> (laptopa).
>
> Nagle bez przycyzny sie wylacza, jakby totalnie zostal odciety prad.
> Bateria jest ok, prad jest na stale podlaczony kabelkiem, ale niezaleznie
> czy pracuje na kablu czy na baterii takie cos ma miejsce.
>
> Czasami to sie dzieje w trakcie pracy badz np przegladania www. Czasami
> gdy nie dzieje sie nic ( "idle" ).
>
> Czy ktos kiedys z czyms podobnym sie spotkal badz ma pomysl co moglo sie
> [...]

Postaw go na czyms, zeby od spodu swobodny dostep powietrza - ja mialem
takie problemy z kilkoma laptopami, jak staly na ksiazkach lub zimnym
parapecie, chodzily bez problemu...
Jest jeszcze szansa, ze problem jest ze zbyt slabym zasilaczem. Zdarzaja sie
sytuacje, ze zasilacze z czasem traca swoje parametry i daja mniejsza moc
niz na poczatku.

Pozdrawiam
Michal