Re: Nagrywarka za nowa na plyty CD?

Autor: ikov <ikov1_na_g_at_zecie.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 18:11:39 MET

Bogdan wrote:
> Witam
>
> Nowy komputer z plyta Asusa P5GC-MX/1333, nowa nagrywarka ASUS
> DRW-1814BLT nie wykrywa plyt CD, CD audio takze, z DVD nie ma zadnego
> problemu, zaktualizowalem firmware do 1.13 bez zmian.
> System WinVista 64
> Jakies sugestie?

Wygląda mi to bardziej na uszkodzoną nagrywarkę - kupiłem dwa lata temu
DVD-RW LG - o ile np. płyty CD czytało bez problemów, to miało problem z
odczytaniem nawet tłoczonych DVD, nie mówiąc o nagrywaniu. Wymieniłem na
Lite-On'a (który padł miesiąc przed końcem gwarancji - dostałem więc
nowego :) Wydaje mi się że reklamacja pomoże.

--
# apt-get remove everything --purge