Pad kompa na GA-K8NS

Autor: ikov <ikov1_na_g_at_zecie.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 18:03:42 MET

Witam,

padł komputer - płytka GA-K8NS, Sempron 2800, Radeon 9600, jakieś
pamiątki na DDR.
Właściciel powiedział, ze miał problem z podłączeniem czegoś na usb, a
jak odszedł od kompa i wrócił, ten był wyłączony i już nie wstał.
Procesor wyglada na nieuszkodzony (radiator dobrze trzyma, wentylator
kręci się bez problemów), zasilanie sprawdzone gdzie indziej - jest ok,
wszystkie wiatraki kręcą się a przyciskiem reset da sie zresetować
komputer, monitor nawet nie reaguje - zero sygnału. Poza tym BIOS nie
daje żadnego sygnału błędu na starcie - nawet po wyjęciu grafiki i pamięci.

Jedyne co wydaje mi sie dziwne, to to, że radiator na chipsecie na MB
robi sie bardzo szybko gorący - na moje oko ok 70*C już po kilkunastu
sekundach, można się poparzyć. Nie mam możliwości sprawdzenia procesora
i płyty podmieniając na moment kompatybilne.

--
# apt-get remove everything --purge