Re: HP NX7400 uciążliwy touchpad

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 17:51:44 MET

P_ablo pisze:
> Troche pozno ale zawsze :)
> Sprawdz czy po odpieciu zasilacza bedzie ok. Podrobki zasilaczy hp (maja
> logo hp) powoduja takie objawy .
>
> Picasso

W życiu bym nie obstawiał powiązania ładowarki z touchpadem, ale chyba
(pewności nie mam, bo kilka minut pracuję teraz bez tej ładowarki) jest
dobrze! nie mogę określić z pewnością, bo nie było to ciągłe a czasem te
problemy się pojawiały..
hm Jakie ma powiązanie ładowarka z touchpadem? (szczególnie, że to już
druga, kolejna ładowarka z takimi samymi objawami? jedna nieoryginalna i
bez żadnych emblematów HP, druga - aktualna, z logiem HP, ale sprzedawca
sam mówił, że to nie jest oryginał)
Pozdrawiam i dziękuję za radę
Robert