Re: drukarka laserowa a obciążenie instalacji elektrycznej

Autor: Grzegorz Danowski <gdn__na_at_serwerze__poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 14:17:07 MET

Użytkownik <es2460@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fnfbf5$1sf$1@inews.gazeta.pl...
> Komputer z monitorem LCD plus drukarka laserowa moc 300W. Czy nie będzie
> to za
> duze obciążenie dla instalacji elektrycznej - mieszkanie w typowym bloku.
> Mam
> do wyboru tą lub 220W. Z wielu jednak względów wolałabym kupić tę
> pierwszą.

Jakiej mocy jest używany w mieszkaniu odkurzacz czy też piekarnik
elektryczny? Bo u mnie oba te sprzęty mają grubo ponad 1000 W i bezproblemu
oba działają równocześnie.
Oczywiście im mniej tym lepiej, bo więcej zaoszczędzisz, ale sprawdź, czy
mniejsza moc nie wiąże się z dłuższym czasem potrzebnym na wydrukowanie
jednej strony, bo wówczas nici z oszczędności :).

--
Pozdrawiam
Grzegorz