Przesiadka z 7600GT na ...

Autor: \ <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 10:00:57 MET

Witam

Czy w/g was przesiadka z 7600GT na 7900GS ma sens (AGP). Zmienilem ostatnio
minetor :) z CRT 17" na LCD 22 (1680x1050) i nie ukrywam ze granie w
rozdzielczosci natywnej jest cool, ale CoD4 w natywnej niby chodzi ale jak
sie wicej dzieje na ekranie to jest problem. Nie wymagam wszystkich
szczegolow w grach ale srednie do lekko ponizej srednich byloby OK.
Jeszcze czytalem o Radku X1950 ale jak mam byc szczery mam zle doswadczenia
z grafikami ATI. choc pisza ze najszybszy na AGP.

Reszta konfiguracji.

Asus P4P800 Deluxe
P4 3.2 Ghz FSB 800 Northwood.
2 GB RAM DDR 400
Zasilacz MODECOM GTF 350W. (obecnie wsio chodzi OK).

Myslalem o przesiadce na Quada ale moj konfig wychodzi okolo 3000 pln i to
tylko plyta ram cpu i grafika a zmiana samej grafiki to jakies ~250 pln bo
za 300 pewnie sie sprzeda 7600GT od Leadteka.

Pozdrzwiam
Buniek.