Re: IP

Autor: geyb <geyb_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 21:10:52 MET

Kacper Lis pisze:
> Załóżmy że mam czyjeś IP i numer portu. Czy mogę np. wyświetlić na ekranie
> monitora tej osoby jakieś texty? Oczywiście nie chcę tego robić. Tylko z
> ciekawości.

Załóżmy, że na komputerze "ofiary" działa program, który nasłuchuje na
tym porcie i jeśli otrzyma stosowne dane to wyświetli dane na ekranie.
Jeśli jeszcze IP jest publiczne, to owszem, będzie można wyświetlić
tekst. Na takiej zasadzie działają przecież wszelakie IRC-e, TALK-i i
komunikatory IM. Ale skoro chcesz tego robić :) ...