Re: Czy warto ATI Radeon GECUBE 9550 XT majac Radeon 9100...?

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 20:42:42 MET

On 25 Sty, 08:10, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:

> Za pare dni ruszy. Przenosze na inny serwer. Do końca miesiąca na 100% będzie
> znowu w sieci.

A to rewelka bo swego czasu byla bardzo mila lektura, a ostatnio
rozgladalem sie za nia ponownie bo zamierzam zgrac troszke materialu z
VHS na komputer.

BTW posiadam tuner Avermedia TVPhone98. Niestety wtyk antenowy w
karcie zrobil sie jakos bardzo wrazliwy co jest przczyna zaklocen w
odbiorze. W dodatk nie jestem pewny jest stereofnicznosci a ze juz na
pewno nie obsluguje NICMu to wypadalo by ja zmienic na inna. Pytanie
tylko na jaka i tu moze mial by Pan moze jaks sugestie bo sprzetu jest
tego sporo w sklepach i chocby na allegro? Zalezy mi by byla
kompatybilna z DScalerem i jakims dobrym programem do odbioru radia
(korzystam z bRadio i Radiatora bo to IMHO najlepsze aplikacje tego
typu).

pzdr