HP930 nie działa pod Vistą

Autor: qszysz <qszysz_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 19:35:49 MET

Mam laptopa TOSHIBY z Vistą angielską recovery i w żaden sposób nie da się
uruchomić drukarki hp930c (wersja sklepowa Visty instaluje ją bez
problemu) i choć wina Toshiby jest ewidentna to mają mnie w ..... tak
samo jak pozostałych użytkowników swojego sprzętu z wersją VistaPremium ENG
, dałem więc spokój ale szukam innego rozwiązania i pytam szanownych
grupowiczów: czy instalacja Linuksa po to , żeby on zainstalował moją
drukarkę to dobry pomysł??
Pozdrawiam