Re: Jak niedrogi notebook z 17 calową matrycą

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 18:44:40 MET

Jamajka pisze:
> Szukam niedrogiego, tak do 3tys zł notebboka do oglądania
> filmów na 17 calowej matrycy!

> Zastanawiam się nad tym MSI:
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=MSI+ER710X-068PL
> ale może ktoś mi poleci coś na lepszej matrycy, np. MVA!

Miałem go dziś w rękach:
1. Zainstalowany system to PC-DOS, dedykowany Vista, instalowałem XP Pro
  na życzenie klienta, a stery na płytach tylko do Visty, a strony MSI
normalnie "śmigają jak burza" (czyli prawie wcale)
2. Matryca taka sobie, wydała mi się trochę ciemna, ale kąty chyba są ok
choć się za bardzo nie przyjrzałem siedząc dokładnie na przeciwko, 17"
panorama robi wrażenie mimo wszystko - szerokość ma jak 19" 4:3
3. Klawiatura prawie pełna, prawie dlatego, że trochę dziwny układ
pomiędzy klawiszami z literami a sekcją numeryczną, ale kwestia
przyzwyczajenia (notek dla księgowej, więc klawiatura numeryczna na
pewno jej się przyda)
4. Na tym zdjęciu z Proline widać jakby głośniki były nad klawiatura po
brzegach a są pod notebookiem z przodu i dźwięk mają raczej fatalny,
więc nie za bardzo do filmów, chyba że dostawisz sobie jakieś zewnętrzne
5. Fajnie wyposażony, ma nawet wejście liniowe dla dźwięku z urządzenia
zewnętrznego, nagrywarka DVD to Optiarc jak by co, a dysk WD. jest dość
sztywny i można go bez obaw unieść jedną ręką trzymając za róg bez obaw
że się zaraz złamie
6. Z tyłu na klapie logo MSI jest podświetlane przez światło świetlówek
matrycy, w egzemplarzu który dziś maiłem było to logo jakby krzywo
wklejone - przekręcone o kilka stopni.
7. W zestawie jest myszka MSI i torba na lapa.

Podsumowując, moim zdaniem za tą kasę naprawdę warto, pomimo kilku
niedoróbek.

Może to Ci pomoże w wyborze.

--
Slaw