Na co zmienić AthlonXP 2500+ ?

Autor: daro <daro_at_ip.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 18:35:30 MET

Witam i prosze o pomoc z racji tego że parę lat zatrzymałem się platformie
jak w temacie i dalsza rozbudowa tego obecnie nie ma sensu. Chcę zmienić na
coś co znowu pozwoli mi pracować najbliższe 5 lat (z upgradeami). Chodzi mi
głównie o płytę główną i procesor - razem z pamięcią żeby nie kosztowało
więcej jak 1000 - 1200 zł. Zależy mi żeby płyta obsłużyła mój obecny dysk na
EIDE - ATA, resztę sobie dobiorę. Proszę o wskazówki w którym kierunku mam
iść :-)
Pozdrawiam

--
Daro