prosba o pomoc w wyborze lapka do 2900 pln

Autor: zinek <unknnown_at_op.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 15:55:42 MET

Witajcie.
W zwiazku z tym ze moja stacjonarka juz ledwo zipie
a ceny lapkow strasznie spadly - i mozna jakies core2 duo wydebic juz do
3kzl
- mam do Was ogromna prosbe... o pomoc w wyborze lapka, ktory zastapi moj
domowy komp.

glowne kryteria to:

-bezawaryjnosc [acery odpadaja]
-wydajnosc [ w sensie procka i podsystemu grafiki]
-co najmniej 2 lata gwarancji [ zeby bezproblmowo i bezstresowo popracowac
w domu]
-mozliwosc zagrania w jakas gierke czasem dla relaksu. [niekoniecznie w
najwyzszych ustawieniach]

w skrocie - najlepszy zakup za niejanwyzsza cene ;)

moje typy to:

http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_4/875223_notebook_fsc_pi2530_t
5250.aspx
http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_4/875108_notebook_hp_pavilion_
dv6615.aspx
http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_4/100172_notebook_toshiba_a200
-1n7.aspx

co myslicie ?

ze wzgledu na bezawarnosc bralbym toshibe
ale widzi mi sie tez ten fujitsu. - niezly proc itp
hp mi przeszlo po przeczytaniu kilkunastu opinii nawet na stronie vobisa.

z gory dzieki za poswiecony czas i pomoc.
bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
pozdrowka.