Re: RAID 1 - 300MB

Autor: ATK <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 13:00:46 MET

> Jakie dyski SATA zaproponujecie do utworzenia RAID-1 - pojemność ok. 300MB :
>
> Założenia istotne :
> 1 : cisza i mała moc pobierana i oddawana do otoczenia
> 2 : szybkość.
> 3 : Podłączone do płyty GA-P35C

Ja buduje RAID 0 i też szukam dysków SATA II. Myśle o Raptorach WD lub SEAGATE
Nearline.
Pod RAID chyba najlepsze to SEAGATE nearline, WD RAID Edition, i specjalne serie
Hitachi Deskstar.
Ja zawsze najwyżej cenie SEAGATE, WD i IBM - zawsze kupuje dyski tych firm i
nigdy sie nie zawiodłem. Znajomi chwalą sobie też Fujitsu i Hitachi.

ATK