Re: Ile trzeba wydać dzi¶ na monitor LCD?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 12:43:18 MET

Radosław Sokół pisze:
> Bez przesady. Przedobrzyłe¶ z porównaniem. TN jest absolutnie
> wystarczaj±cy do podanych zastosowań. Kupowanie lepszej mat-
> rycy to jak kupowanie luksusowej limuzyny zamiast porz±dnego
> auta klasy ¶redniej:

TN to najtańszy, najgorszy sposób na monitor LCD. Je¶li to jest
"porz±dne auto klasy ¶redniej", to wobec tego co jest klas± najniższ±?
Nie widzę uzasadnienia, dlaczego najtańsza wersja jakiego¶ produktu
miałaby reprezentować "¶redni±" jako¶ć. Żadne przykłady z życia tego nie
potwierdzaj±.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal ¶miało!