Ile trzeba wydać dzi¶ na monitor LCD?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 09:33:55 MET

Tak, wiem - Google, Allegro, sklepy Internetowe, "sprawdĽ cennik" - ale
ja nie o tym. ;P
Nie chodzi mi o minimaln± cenę - bo to sprawdziłem. Chodzi mi o to ile
TRZEBA wydać, żeby potem nie żałować, ale jednocze¶nie chciałbym unikn±ć
sytuacji, w której przepłacę. Wyleciałem niestety z obiegu już jaki¶
czas temu, a obecnie korzystam z takiego brzydkiego, starego CRT marki
CTX - miał był "tymczasowo" - gdy padł mój pierwszy, został do dzi¶.
Pewnie pozbyłbym się go już jaki¶ czas temu (męczy wzrok podczas
czytania) ale do czynno¶ci bardziej absorbuj±cych wzrok (pisanie
tekstów, czytanie ebooków) wykorzystuje ostatnio laptopa i różnica
między CRT i matryc± ThinkPada jest dla mnie piorunuj±ca. ;)

Wła¶ciwie nie grywam (jak co¶, to bardzo rzadko w CSa ze znajomymi po
sieci :P) - główne zastosowania to u mnie pisanie, www, IM, mail itp.
Filmy tylko na TV (komputer i stacjonarny odtwarzacz DVD).

Interesuje mnie 17", raczej nie potrzebuje większych olbrzymów. ;)