Re: Nowy samsung z tunerem + kupa wejść - czy posada automatykę panoramy

Autor: WiFon <wifon_ton_at_poczta.onet.pl.uninsufix>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 01:23:26 MET

> A skąd wiesz czy nie ma zaimplementowanego jakiegoś jeszcze nowszego,
> lepszego rozwiązania ?

Bo wiem, że jest najlepsze bo tym się interesują. Ten sposób jes
kompromisowy,
nie wiele obcina, niewiele zniekształca.

Inne to albo mocno obraz przycinają robiąc z niego panoramę (duże straty w
obrazie)
Albo na maksa rozciągają = duże zniekształcenia!

> Wszystko powinno być w instrukcji od tego Samsunga (zapewne do ściągnięcia
> ze strony Samsunga, może nawet po polsku)

Czytam instrukcję i nic tam nei ma na ten temat,
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200705/20070518203151187_BN59-00587C-01Pol.pdf
dlatego pytam ewentualnych właścicieli.