Re: Czytniki kodow kreskowych - problem.

Autor: rrrrrrrrrrr <r_at_r.com>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 00:18:36 MET

> Rozumiem, ale PS2 można nie tylko przedłużać, ale i rozgałęziać.
> http://www.swistak.pl/aukcje/2391251,Rozgaleznik-PS2.html
> Może dzięki temu da sie oderwać czytnik od klawiatury?

To nie zadziała.
ten rozgałęźnik słóży do tego żeby do jednego portu PS2 w laptopie
podłączyć mysz i klawiaturę.

Rozwiązanie jest chyba znacznie prostrze :)
te czytniki mają odłączany kabel u samej rękojeści
można tam podłączyć kabel zakończony jako PS2 (taki jak Twój)
albo RS232.
złącze w czytniku jest takie jak RJ45 albo o większej liczbie pinów
(chyba 12 zamiast 8) ale co do tego nie jestem pewien być może mylę tą
szerszą wtyczkę z czytnikiem Metrologic.
tak czy inaczej trzeba to odłączyć i w tym miejscu zastosować przedłużacz.
Z tym że nie będzie to zwykła sktka ethernetowa (ma pozamieniane pary
przewodów) ale kabel taki jak do podłączania telefonów czyli pin 1 do 1
2 to 2 itd.
mogę jutro sprawdzić w pracy