Re: Komputer jako dysk USB

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 23:21:44 MET

JoteR <joter@pf.pl> wrote:

> A tu już jest większe pole manewru - pod Windą możesz zestawić sieć FW z
> protokołem IPv4 z ręcznym adresowaniem.

            A wlasnie - jak jest praktyczna szybkosc przesylania plikow po
firewire (przez SMB) pomiedzy XP Home - XP PRO? CPU nie powinny byc
hamulcem bo z jednej strony jest A64 X2 4800+, z drugiej PM 1,4 Dothan
(2MB cache)? Po fast ethernecie z teoretycznych 12 MB/s jest 7-8 MB/s.
Jak to wyglada w praktyce przy firewire i czy sa jakies przeciwskazania
do przesylanie w ten sposob plikow po sieci pomiedzy laptopem z firewire
(tu raczej nie ma problemow), a desktopem z Audigy majacej zintegrowane
firewire (normalnie widziane w systemie jako polacznie sieciowe)? W sumie
rzadko rzeba przeslac cos duzego, ale jak juz to w obu firewire lezy
odlogiem, a 2m kabelek mozna kupic za pare zl - mozna wpiac do stacji
dokujacej i zapomniec, a latwosc tworzenia polaczen sieciowych i
przesylania plikow po SMB jest tu chyba duz wieksza niz przy USB 2.0,
ktore do tego nie za bardzo sie nadaje.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl