Re: Różnice pomiędzy P5K Premium, a P5K-E

Autor: Gassus <kUSUNTOgabis_at_gusuntomailkropka.com>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 21:02:03 MET

Brodi pisze:
> znajdz gdzieś w necie fotki to zobaczysz różnice,
> płyty różnią się czasami bardzo
> różny dźwięk, różne chłodzenie, różne kondensatory, różna liczba wejść
> usb/s-ata/firewire

Hm, a odchodząc od konkretnych modeli asusa, to dzisiaj sprzedawca w
sklepie doradził mi płytę na X38 pod E8400 (chociaż i tak pewnie kupię
E2160 i pociągnę na nim przez jakiś czas i dopiero wtedy przesiądę się
na E8400) ze względu na to, że szyna systemowa to max 1333. Jest w tym
jakiś sens?

Kiedy intel ma zamiar wypuścić nowy chipset?

--
Pozdrawiam
Gassus