Re: bateria laptopa do lodowki

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 20:50:14 MET

Szarlih wrote:

> Skylla jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
> runami na koźlej skórze:

> no, przy takim użyciu dość szybko by była do niczego...

Po dwóch latach nie przejmowania się niczym (wyłączanie i włączanie
zasilania sieciowego kiedy akurat mi pasuje) akumulator w moim latopie
ma 80% pojemności nowego. Dużo zależy od jakości samych ogniw. W drugim
laptopie, który jest tu w domu, już po 6 miesiącach akumulator
praktycznie całkiem wysiadł.