Re: DVD-RAM

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 16:30:09 MET

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:fn9s34$tdb$1@news.onet.pl...

> jak z wydajnością nie wiem, ale FAT ci pójdzie na wszystkim, a UDF to
> praktycznie tylko Vista i Linux - pod XP cud jeśli się da odczytać, nie
> mówiąc już o starszych windach.

Cytuję co Microsoft pisze o UDF w pomocy Windows Vista:

1.02 - Ten format można odczytywać w systemie Windows 98 i na wielu
komputerach Apple. Tej wersji należy używać, jeśli trzeba sformatować dysk
DVD-RAM lub MO (magneto-optyczny).
1.5 - Ten format jest zgodny z systemami Windows 2000, Windows XP i Windows
Server 2003. Może być niezgodny z systemem Windows 98 i komputerami Apple.
2.01 - Ten format jest zgodny z systemami Windows XP i Windows Server 2003.
Może być niezgodny z systemami Windows 98, Windows 2000 i komputerami Apple.
2.5 - Ten format został zaprojektowany do najnowszej wersji systemu Windows
i może być niezgodny z wcześniejszymi wersjami systemu Windows.

pzdrw
gl12d4