Re: Porada LCD ktory, LG 227Wt czy samsung 226BW? A moze jakas iiyama 22".

Autor: Player <player_at_noooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 15:53:47 MET

> Oj nabiera jesli nie siedzisz w ciemnym pokoju, wg mnie nie da sie ani
> pracowac ani grać, nie mówiąc juz o filmach w których grasz główne role
> ;-)
> To poroniony pomysł, mający na celu maskowanie niedoskonałosci matryc lcd
> (głównie braku czerni)

w niektórych przypadkach klasyczna powłoka też ma wady, polecam temat
o efekcie "sparkle":

http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1266259

problem dotyczy większoœci SIPS (z wyj np nec 20wgx2), niektórych monitorów
na MVA, widziałem ten efekt na 20' SIPS i powiem że wolę "szybe" mimo
refleksów niz ten mienišcy się / zaszumiony obraz