E2180 jak sie teraz kręcą?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 10:16:22 MET

Witam

Jak się kręcą aktualnie sprzedawana intele E2180? Czy jest to wielka loteria,
czy może na przyzwoitej płycie głównej da się je podgonić do 3GHz bez
większego zwiększania napięcia? Trafiają się gorsze egzemplarze?
Wiem że z E4500 to bywa różnie. Jeden na jakiego trafiłem nie chciał działa
na 2.66 bez ostrego dovoltowania, a kilka dni potem kupiony bez zwiększania
napięcia poszedł na 3200MHz.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski