Re: Czytniki kodow kreskowych - problem.

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 09:49:03 MET

> Ktoś już wyjaśnił dlaczego, a ja się spytam o przyczyny szukania kłopotów?
> Na razie jeszcze gniazdka PS2 nie znikają z płyt głównych.

To nie chodzi o szukanie klopotow, ale o to, ze w niekotrych przypadkach
zaczyna zachodzi potrzeba uzywania czytnika w dalszej odleglosci od
komputera. Mozna wiec po prostu dolozyc przedluzacz PS2. No ale wtedy
klawiatura tez by musiala odsunac sie od komputera bo wchodz w trojnik na
koncu czytnika. A to jest bez sensu. Kupilismy wiec klawiatury na USB aby
ominac ten probelm, a okazuje sie ze pojawil sie te no co opisalem na
poczatku

Fantom