Re: Czytniki kodow kreskowych - problem.

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 09:47:02 MET

> To w koncu nie dziala, czy zle dziala? Wypluwa cos na PS2, czy milczy?

No nie mam pojecia czy podaje cos na PS2. Tak jak pisalem wczesniej sam z
siebie czytnik : laser swieci, na kodzie pika czyli sobie cos tam
wewnetrznie robi, a po tym wszytskim wydaje pikniecie bledu i zapala sie na
nim czerowna lamkpa, ktora swiadczy o tym "ze cos sie nie udalo".
Nie mam pojecia jak sprawdzic czy PS2 cos dostaje. Poprzednio czytnik
podawal to jako normalny ciag znakow pisanych z klawiatury. Moglem wiec
nawet stanac np w notatniku i odczytywal mi ten kod. Teraz nic sie nie
pojawia

Fantom