Porada LCD ktory, LG 227Wt czy samsung 226BW? A moze jakas iiyama 22".

Autor: Piotr Florczuk <owd_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 22:58:25 MET

Witam,
Jak w temacie mam dylemat. Oba monitory mi sie podobaja. Nie jestem w
stanie ich sprawdzic bo to zakup bedzie w MM. Z tego tez powodu nie
jestem w stanie za bardzo okreslic rownomiernosci podswietlenia matryc.
Prosba o porade od strony praktycznej, uzytkowej. Co trwalsze i ma
lepszy service. Co z badpikselami w obu przypadkach? Do weekendu musze
podjac decyzje.

Dzieki za wszelkie sugestie.

PIT