Komputer z części - proszę o jakieś rady.

Autor: Franek <Jakub_Frankowski_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 18:09:04 MET

Cześć!

Planuje złożyć sobie komputer z części. Mój stary jest już kiepski. Ma
to być średniej jakości komp do 1000zł. Nie znam się na komputerach i
chce żeby mi ktoś doradził. Moja konfiguracja:

 - Gigabyte GA-G31MX-S2 G31

 - Intel Dual-Core E2200 2.2 GHz s. 775

 - Podświetlany Mode Com Feel III 400W Illumination

 - TRACER XENO +LCD

 - 2X - 1GB RAM DDR 2 GOODRAM PC2 6400 800MHz

Chce przełożyć dwa dyski twarde (SATA 30 i 80) i jedną nagrywarkę DVD
(SATA). I nie wiem czy tak można, bo gdzieś czytałem że w nowych
płytach głównych niestety dostępny jest tylko jeden kanał IDE (na dwa
urządzenia). Będe mógł więc podłączyć te dwa dyski, ale zabranie już
miejsca na napęd optyczny ze złączem IDE. - prosze o jakąś rade.

Grafiki na razie nie kupuje, płyta główna ma zintegrowaną grafikę i na
razie zostanę przy niej. Kupie jak dojdzie kasa. Monitor zostaje
stary :). Nie wiem czy coś jeszcze jest potrzebne do kompa, jakieś
kable, wentylator czy cuś.

Pozdro