Re: Kierunek przepływu powietrza w obudowie

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 15:35:11 MET

Ja Ci moge napisac jak to jest u mnie. Obudowa o nietuzinkowej
konstrukcji Antec P182.
Cala obudowa przedzielona jest przegroda na dwie czesci. W dolnej
czesci znajduje sie zasilacz. Ktory standarodowo wydmuchuje powietrze z
tylu. Za to od frontu w tej czesci zamontowany jest wiatrak 120mm ktory
przedmuchuje powietrze przez kosz z dyskami twardymi i dalej ono trafia
do wspomnianego zasilacza i na zewnatrz. Wiatrak tloczacy powietrze do
srodka ma przed soba filtr, ktory dziala doskonale. Mysle, ze zatrzymuje
95% kurzu. Niemniej jednak filtry trzeba czyscic minimum raz na dwa
tygodnie.

W drugiej komorze znacznie wiekszej podobnie jak w dolnej, dd forntu
znajduje sie wiatrak 120mm a przed nim filtr. Za to w tyle obudowy
znajduja sie dwa wentylatory wyciagowe 120mm jeden na tylnej scianie a
drugi na gorze obudowy. Te wentylatory idealnie odprowadzaja cieplo
wprost znad procesora i karty graficznej.

Bawilem sie roznei wlaczajac i wylaczajac wentylatory i wylaczenie
wentylatorow tloczacych znacznie wplywa na temperatury w srodku obudowy.

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6300 @2,45GHz + 4GB RAM OCZ