Re: Duża ergonomiczna i precyzyjna myszka

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 11:05:29 MET

Miszaa wrote a message concerning to following matters on 2008-01-23 10:04:
> Jakie modele myszek mozecie polecić do pracy przy obróbce grafiki i CAD
> mozecie polecić?
>
> Jakie parametry powinna miec taka myszka?
>
> Nie musi to być Logitech...

dla mnie wystarcza 8 przyciskow z mozliwoscia oprogramowania ich. nie mam duzych
wymagan, wiec korzystam ze a4tech SWOP-80 w pracy (800dpi) ... podobny jest BW5,
ktory ma grube kolko (przydatna sprawa).
w domu mam microsoft explorera 4.0 i szczerze mowiac brakuje mi dwoch
dodatkowych przyciskow, ktore ma a4tech ...

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski