Dysk USB MyBook 250GB strasznie zwolnil

Autor: rzmota <rzmota_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 15:37:55 MET

Witam,

mam taki problem: posiadam dysk WD MyBook 250 GB po USB ktory
strasznie zwolnil po podzieleniu go na partycje (jedna na FAT32 druga
na Mac OS Extended). Teraz predkosc do niego to 330kb/s - masakrycznie
wolno.

Prosze poradzcie co moge zrobic azeby ten dysk przyspieszyc. Dodam ze
nie jest on wogole zapelniony - jest czysty. Przegrywam na niego pliki
z taka sama predkoscia zarowno pod Maciem jak i PC i w obu przypadkach
jest identycznie wolno.

Juz sam nie wiem co mam zrobic. Dzieki i pozdrawiam, rzmota