Dziwne ? uszkodzenie klawiatury w laptopie

Autor: Dap <dape_at_vp.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 15:28:36 MET

Witam, od jakiegos czasu mam dziwny problem z moja klawiatura w
laptopie. A konkretniej z jednym klawiszem - 'd'.

Otóż przy pierwszym naciśnięciu nic się nie dzieje - łapie za drugim
razem i przez kilkadziesiąt sekund działa bez problemów. Potem znów
jedno wciśnięcie jest "głuche".

Jeszcze dziwniej zachowuje się z wciśniętym shiftem: aby móc napisać D -
muszę najpierw wcisnąć klawisz bez shifta następnie przez kilkanaście
sekund działa bezproblemowo.

To samo dzieje się po odpaleniu systemu z LiveCD więc nie jest to wina
systemu. Czy ktoś ma jakieś pomysły ? Laptop jeszcze na gwarancji ale
serwisy Toshiby w Polsce są 2 - oba zaj... daleko i nie widzi mi się
zostawać bez narzędzia pracy.

pozdrawiam
D.