Re: Jaka drukarka igłowa do drukowania druków na paczkę?

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 14:05:10 MET

Piotr Pitucha pisze:
> Użytkownik "Rex" <walcz@ze.spamem> napisał w wiadomości
>>
> Epson FX300+ II ma USB, ale zależy ile chcesz drukować bo to nie jest
> sprzęt do ciężkich prac, ale tanie i z gwarancją kupisz.

Docelowo będę drukował max. 20 druków na paczkę dziennie. Przejrzałem
parametry Epsona FX 300+. Zalety tej drukarki to małe gabaryty i
komunikacja przez USB. Jednak w podobnej cenie (500-600 zł) można kupić
OKI 3320, a wydaje mi się, że oki jest bardziej niezawodna. Ale druka
strona OKI to większy rozmiar i trudno kupić model z komunikacją przez USB.
Jeszcze nie wiem na co się zdecyduję.

Jeśli ktoś z forumowiczów posiada jedną z w/w drukarek to proszę o opinie.

Pozdrawiam,
Rex