Re: Zwolnic wentylator

Autor: Tomek Banach <bez_tegotbanan_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 13:43:04 MET

Norbert wrote:
> Witam
>
> Mam do plyty GA-P35-DS3 podlaczony dodatkowy wentylator, ktory wieje
> na dwa dyski twarde, wieje tak dobrze, ze az sa chlodne, ale przy tym
> jest dosc halasliwy, chcialbym go jakos zwolnic, zeby byl chichszy.
> Czy jest to mozliwe?

Jezeli wentylator jest podlazcony bezposrednio do plyty i uzywasz
windowsa to zobacz byc moze bedziesz mogl kontrolowac jego predkosc za
pomoca programu speedfan. Ba jezeli regulacja bedzie dzialac to mozesz
monitorowac temperature dyskow i w zaleznosci od tego progam
automatycznie dostosuje obroty do temperatury.

--
Pozdrawiam
Tomek