Re: Jak precyzyjnie ustalic, ktory podzespol wymienic, aby uzyskac najwieksze przyspieszenie?

Autor: manmadepredator <vackoba_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 09:29:23 MET

On Tue, 22 Jan 2008 08:33:33 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Dziwne, że przed aktualizacją pokazywał wszystko, tam *musi*
>być jakaś dziura, choćby na 256 MiB :)

No właśnie Bios aktualizowany był z wersji F1 do F5, lecz na F1 płyta
gryzła się z tymi pamięciami. Nie obeszło się wówczas bez obniżenia
timingów i podniesienia napięcia dla pamięci. Z F5 już ok ale inaczej
teraz tą pamięć widzi. Coś musi być z tymi "dziurami" w pamięci (RAM
oczywiście)

>Czasem w BIOSie są opcje zmieniające sposób przemapowywania
>pamięci lub zmniejszające "dziurę".

Niestety kompa już nie mam ale chętnie przyjżałbym się temu.

--
pozdrawiam
W.K.