Re: Q6600 - jaki system?

Autor: robot <robot_at_onet.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 08:57:47 MET

Dnia Tue, 22 Jan 2008 03:33:17 +0100, Agaton napisał(a):

> Witam.
> Przymierzam się do kompa z procesorem Q6600 + 4GB RAM-u. Komputer będzie
> służył do obróbki i montażu filmów wideo. Jaki system należy
> zainstalować aby można było w pełni wykorzystać jego możliwości? Z uwagi
> na posiadane oprogramowanie chciałbym uniknąć Visty.
>
> Pozdrawiam. Agaton

Przede wszystkim dowiedz sie ile maksymalnie ramu sa w stanie
obsluzyc programy ktorych uzywasz do "obróbki i montażu filmów wideo"
Ja na moim sprzecie; 2x opteron275 (w sumie 4 rdzenie) spokojnie uzywam XP
Pro 32bit. Ale mam tylko 2GB ramu. Podczas renderingu (3dsmax) 4 rdzenie
pracuja na 100%.

--
pozdrawiam