Re: Jaka drukarka igłowa do drukowania druków na paczkę?

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 08:56:38 MET

> Ależ były. Swego czasu to zaczynało być nawet całkiem popu-
> larne, tylko nagła inwazja atramentówek pogrzebała rozwój
> technologii igłowej.

Dotychczas słyszałem o dwukolorowych - np. granatowo-czerwone... Tylko
że teraz igłówki to raczej sprzęt specjalistyczny (księgowość-faktury,
druki samokopiujące), a wszystko inne - lasery i ew. atramentówki jeśli
chodzi o druk złożonych obrazków i zdjęć.
Mam Epsona FX-1170, toż to wielkie i głośne draństwo :)