Trzecia kostka pamieci DDR przy plycie 7VT600

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 03:53:09 MET

Witam!
Mam 2 kostki pameci 256 MB DDR 400Mhz na plycie glownej gigabyte
GA-7VT600 z procesorem Athlon 2000+
Pamiec to TwinMos 2.5-3-3-8 (CL-RCD-RP-RAS)
Chce dorzucic troszke ramu ale nie wiem czy ten stary sprzedac (tracac
na tym finansowo) czy tylko dorzucic jedna kostke 512 albo 1 GB? W
instrukcji jest napisane ze plyta oblsuguje do 3GB. Kolejnosc w
bankach chyba nie ma znaczenia. Plyta ta ma chipset VIA a nie Nforce
wiec problemz dual DDR jest rozwizany ale czy oby na pewno nie bedzie
zadnych klopotwi nie spadnie wydajnosc?
Pamieci tej juz nie wykorzystam przy nowym sprzecie o ile sie dobrze
orientuje bo obowizuja juz inne "standardy"?

pzdr