Jaka drukarka igłowa do drukowania druków na paczkę?

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 00:14:03 MET

Witam,
potrzebuję kupić drukarkę igłową. Drukarka będzie mi służyć wyłącznie do
drukowania druków na paczkę.
Zależy mi na:
- niezawodności,
- w miarę cichej pracy,
- małych gabarytach - druki na paczkę mają 18,50 cm szerokości (razem z
częścią perforowaną) i taka szerokość mi wystarczy, ale równie dobrze
może być szerokość arkusza A4 (21 cm).

I do tego najlepiej żeby miała komunikację z komputerem przez złącze
USB, choć przypuszczam, że z tym może być problem.

Jeśli kupię drukarkę ze złączem LPT i zastosuję przejściówkę USB<->LPT
(moja płyta główna nie posiada złącza LPT), czy nie będzie problemów z
komunikacją - tzn. czy przejściówka nie wprowadza żadnych zakłóceń i nie
powoduje problemów we współpracy drukarki z komputerem?

Drukarka nie musi być kolorowa i nie musi być nowa. Chciałbym się
zmieścić w cenie do 400 zł.

Jaki model, który spełnia moje wymagania, polecicie?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i porady.

Pozdrawiam,
Rex