Re: Odp: zworki i piny

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 21:38:04 MET

Kacper Lis pisze:
> Nie wiem bo nie znalazłem. Na jednej z blach jest "mapa" co gdzie jest.
> Tylko że jest to wnieco innych miejscach. Z trudem udało mi się znaleźć P5.
> P.S. Działa mam 90 MHz :>

Masz od tego instrukcję papierową a na tej blaszce jest errata czy jak
to jest? To co Ty piszesz wygląda na erratę do wersji papierowej,
posiadasz wersję papierową do instrukcji lub jej wersję PDF na płytce CD
dołączonej do płyty?

Po co reanimujesz trupa? Na grupach piszesz, że masz 13 lat, więc nie
uwierzę, że robisz to z sentymentu, tylko z jakiego powodu? Płyta główna
lepsza od tej z pamięciami kosztuje mniej niż 50zł

--
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl      |