Re: Dodanie pamięci do notebooka na gwarancji ?

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 19:35:44 MET

Piotrek wrote:

> Użytkownik "Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> napisał w wiadomości
>
> A próbowałeś już ją realizować ? Jeśli tak to w jaki sposób ?
> I jakiej firmy ten notebook ?

W instrukcji do mojego laptopa (lenowo) jest napisane, że dokładanie
pamięci, to jest czynność z zakresu użytkownika. Nie było żadnej plomby
na klapce zakrywającej slot pamięci. Więc idziemy do wybranego sklepu,
który ma najkorzystniejszą oferrtę pamięci, kupujemy odpowiednią kostkę,
śrubokręcik krzyżykowy do ręki i po 5 minutach hullla...