Re: macbook air

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 17:41:35 MET

** RadoslawF <radoslawfl@gazeta.pl> wrote:

>>> 13,3-calowy notebook bez napędu optycznego?

> A jak mama Apple wypuści kolejnego kota czy innego lamparta to jak go sobie
> zainstaluje ?

Ale to po prostu odrób pracę domową zanim zaczniesz pieprzyć, Macbook Air
potrafi korzystać z CD zdalnie (po sieci), również do instalacji.

> O takim drobiazgu jak płytka CD/DVD z danymi do przejrzenia od kontrahenta to
> nawet nie wspomnę.

Ja to już dawno o tym zapomniałem w erze szybkich sieci i pendrive po 16GB, no
ale ja truskawki cukrem posypuję, no i mnie stać. :)