Dodanie pamięci do notebooka na gwarancji ?

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 17:31:16 MET

Witam
chcę kupić notebooka w MM (nieważne czemu akurat tam) ale natychmiast po
zakupie chciałbym dodać 1GB pamięci (w MM twierdzą że oni tego nie robią -
sprzedają po prostu pudełko).
Oczywiście nie chcę tracić gwarancji - to podstawa.
Gdzie mam dokonać tego rozszerzenia ? Jestem z Łodzi, więc wszelkie Vobisy i
Kareny mam na miejscu ale czy oni będą chcieli to zrobić w nie przez siebie
sprzedanym sprzęcie ?
Jak sprawdzić wogóle, czy zachowali wszelkie stickery i plomby gwarancyjne ?

Jak to jest wogóle z serwisem takiego sprzętu kupionego w MM ?

Piotrek